stripes-boven

Actievoorwaarden 30 dagen proefperiode

Omdat BLADE een nieuwe innovatie is op de biermarkt kunnen we ons goed voorstellen dat je twijfelt of BLADE iets voor je is.

We kunnen je gerust stellen; er staan inmiddels vele tienduizenden BLADES in de markt en de reacties zijn zo positief dat we je graag willen uitnodigen om BLADE te proberen. Daarom kunnen we het ons niet voorstellen, maar mocht je binnen 30 dagen besluiten dat BLADE toch niet bij je past, dan mag je BLADE kosteloos terugsturen.

ACTIEVOORWAARDEN

Actie: BLADE uitproberen met een proefperiode van 30 dagen

ALGEMEEN

  • Door deel te nemen aan deze actie met een proefperiode van 30 dagen en een proefpakket te bestellen bestaande uit een BLADE + 4 fusten + 12 glazen, ga je akkoord met onderstaande actievoorwaarden en de algemene voorwaarden welke hier te vinden zijn.
  • Deze actie is op 24 april 2019 van start gegaan en is een initiatief van HEINEKEN Nederland.
  • HEINEKEN heeft het recht om deze actie op elk moment stop te zetten. Indien je al deelneemt aan deze actie kan je nog van de resterende proefdagen gebruik maken.
  • Deelname aan deze actie kan alleen als bedrijf met KvK-nummer en BTW-nummer. Particulieren zijn uitgesloten van deelname.
  • Een bedrijf kan maar 1x deelnemen aan deze actie en kan daarbij kiezen tussen Heineken® of Heineken® 0.0.
  • De BLADE dient gebruikt te worden op het bedrijfsadres dat in de aanmelding staat.
  • HEINEKEN kan te allen tijde een deelnemer uitsluiten van deze actie om haar moverende redenen.
  • HEINEKEN kan je gegevens gebruiken om gedurende de proefperiode contact met je op te nemen over (gebruik van) de BLADE.
  • Na aanmelding voor deze actie ontvang je binnen 3 werkdagen bericht over verzending van je bestelling. Je bestelling wordt via Post NL verstuurd.
  • Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om de BLADE uit te proberen.
  • Tijdens de proefperiode kan je extra fusten bestellen op blade.nl . Dit kan als gast of je kan een account aanmaken. Deze fusten dienen wel door de deelnemer betaald te worden.
  • Indien je niet langer van de BLADE gebruik wenst te maken, dien je dit binnen 30 dagen na ontvangst telefonisch of per e-mail aan HEINEKEN te melden en dien je binnen 5 werkdagen BLADE + ongeopende fusten + 12 glazen aan HEINEKEN te retourneren in de originele verpakking.

RETOURNEREN

  • Aanmelding van een retour gaat door contact op te nemen met de BLADE klantenservice op 088-43 43 288 of via service@blade.nl.
  • Na aanmelding dien je de complete BLADE + ongeopende fusten + 12 glazen in de originele verpakking af te geven bij een Post NL punt onder vermelding van Antwoordnummer 16640, 4780 WS, Moerdijk.
  • Retourneren is kosteloos. Je betaalt dus geen verzendkosten.
  • Bewaar het verzendbewijs voor het geval er in het transport van de retournering iets mis gaat.
  • Op het moment dat wij de BLADE ontvangen voeren wij een controle uit. Indien de BLADE compleet en in goede staat is, zijn er geen kosten verbonden aan het gebruik van de BLADE in de proefperiode.
  • Er zijn wel kosten verbonden aan het gebruik van de BLADE in de proefperiode, indien de BLADE niet compleet en niet in goede staat wordt geretourneerd. Voorbeelden van schade, gebruikssporen en incomplete artikelen zijn:
    • Krassen, scheuren, deuken, andere soorten schade en vuil.
    • Ontbrekende originele kabels, handleidingen,
  • Indien er onderdelen ontbreken zullen de kosten hiervan bij de deelnemer in rekening worden gebracht op basis van de vervangingswaarde om zo de BLADE weer compleet te maken.
  • Indien de BLADE in dermate slechte staat verkeert en dit niet door normaal gebruik kan zijn veroorzaakt, is de deelnemer de volledige kosten van de BLADE voor een bedrag van EUR 399,- ex btw aan HEINEKEN verschuldigd en nemen wij hiervoor contact met je op.

AANKOOP EN BETALING

  • Indien je niet binnen 30 dagen na ontvangst van BLADE een retourmelding bij HEINEKEN doet, stem je automatisch in met de aankoop van BLADE (inclusief de geleverde 4 fusten en 12 glazen) voor een bedrag van EUR 399,- ex btw.
  • Je ontvangt dan van HEINEKEN een e-mail met een factuur en een digitale betaallink. 
  • De factuur dient binnen 7 dagen na ontvangst middels de digitale betaallink aan HEINEKEN te worden betaald.
  • Betaling kan via iDeal of Creditcard.
  • Na betaling ben je eigenaar van BLADE en kan je op blade.nl nieuwe fusten bestellen.

Wij wensen je veel tapplezier!