FAQ - Blade to Beerwulf

Wanneer wordt Blade NL overgenomen door Beerwulf?
Vanaf 01 juni 2021 worden de activiteiten van de Blade webshop overgedragen aan Beerwulf. Je kan geen bestellingen meer plaatsen in de Blade webshop.

Moet ik een nieuw account aanmaken?
Nee, je hoeft geen nieuwe account aan te maken. Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord in te stellen en zodra dat is gebeurd, is jouw Beerwulf-account klaar voor gebruik! Houd er rekening mee dat de bestelhistorie niet wordt overgedragen aan Beerwulf.

Heeft deze wijziging invloed op de garantie van mijn apparaat?
Nee, de garantie van jouw Blade wordt niet beïnvloed door deze overdracht. Houd er rekening mee dat de garantie verbonden blijft met het originele BLADE ordernummer, dus bewaar dit nummer op een veilige manier.


Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Jouw persoonlijke gegevens en accountgegevens worden veilig overgedragen. Als je het privacy beleid van Beerwulf wilt bekijken, kan je dat hier doen. Indien je er de voorkeur aan geeft jouw gegevens niet aan Beerwulf te laten overdragen, laat het ons dan zo snel mogelijk, doch uiterlijk 30 mei a.s. weten. Stuur een mail met als onderwerp 'Uitschrijven gegevens Beerwulf' naar service@blade.nl met daarin je naam, achternaam & email.


Wordt mijn bestelgeschiedenis overgedragen?
Jouw bestelhistorie wordt niet overgedragen aan Beerwulf. Als je informatie nodig hebt over jouw eerdere bestellingen, zorg er dan voor dat je deze informatie zo snel mogelijk bewaart.

Hoe kom ik in contact met Beerwulf?
De klantenservice afdeling van Beerwulf helpt je graag verder om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen. Je kan contact met hen opnemen door hier te klikken.

Heeft deze wijziging invloed op horecaklanten van Heineken Nederland?
Voor horecaklanten van Heineken Nederland verandert er niets. De machine en fusten kunnen via de reguliere bestelmanier worden besteld.