BLADE 30 dagen op proef

Omdat BLADE een nieuwe innovatie is op de biermarkt kunnen we ons goed voorstellen dat je twijfelt of BLADE iets voor je is. We kunnen je gerust stellen; er staan inmiddels vele tienduizenden BLADES in de markt en de reacties zijn zo positief dat we je graag willen uitnodigen om BLADE te proberen. Daarom kunnen we het ons niet voorstellen, maar mocht je binnen 30 dagen besluiten dat BLADE toch niet bij je past, dan mag je hem kosteloos terugsturen en krijg je je geld terug.

- Deze actie is een initiatief van HEINEKEN Nederland startend op 16 juli 2018 via www.blade.nl en kan op ieder moment worden stopgezet.

- Koop je een BLADE tijdens de actieperiode dan heb je tot 30 dagen na ontvangst van de BLADE het recht om deze kosteloos retour te sturen.

- Aanmelding van een retour gaat door contact op te nemen met de BLADE klantenservice op 088 43 43 288.

- Na aanmelding zal er worden gevraagd om de complete BLADE (machine+koepel) af te geven bij een PostNL punt onder vermelding van Antwoordnummer 16640 4780WS Moerdijk.

- Retourneren is gratis. Je betaalt dus geen verzendkosten.

- Let op: je dient de BLADE + Koepel in de originele verpakkingen te retourneren, bieren waarvan de doos geopend is zullen niet retour genomen worden.

- Op het moment dat wij de BLADE ontvangen voeren wij een check uit, indien de BLADE compleet en in goede staat is zullen wij volledige aankoopbedrag zo snel mogelijk terug storten (binnen 14 dagen na herroeping). We kiezen hierbij voor hetzelfde betaalmiddel als waarmee je zelf betaald hebt, voor zover dit technisch mogelijk is. Dit bedrag is inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending. Let op: het product mag alleen maar gebruikt zijn om te ervaren of BLADE bij je past, wat de kenmerken zijn en hoe het werkt. Is het product minder waard geworden doordat je het op een andere manier hebt gebruikt? Dan krijg je maar een deel van het aankoopbedrag terug. Lees verder voor meer informatie hierover.

- Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug als het product én de originele verpakking compleet en in perfecte staat zijn. Als dit niet zo is, dan krijg je slechts een deel van het aankoopbedrag terug. Voorbeelden van schade, gebruikssporen en incomplete artikelen zijn:
-> Krassen, scheuren, deuken, andere soorten schade en vuil. Dit geldt zowel voor het product als voor de originele verpakkingsmaterialen.
-> Ontbrekende originele verpakkingsmaterialen, kabels, handleidingen, enzovoort.
-> Indien er onderdelen ontbreken zullen deze niet vergoed worden op basis van de vervangingswaarde om het product weer compleet te maken.
-> Indien wij constateren dat de BLADE in dermate slechte staat verkeert waardoor wij concluderen deze schade dit niet heeft kunnen ontstaan door normaal gebruik zullen wij de BLADE niet vergoeden en hierover contact met je opnemen.

★ BLADE Reviews

Wat vinden onze klanten van BLADE?

187 reviews
70%
(130)
27%
(50)
2%
(3)
1%
(2)
1%
(2)
Affligem Blond

Affligem Blond voor de Blade voor het eerst besteld ..... Top !! Had er na 1 biertje al spijt van dat ik maar 1 bladefust daarvan besteld had. Een echte aanrader !!

Heineken BLADE biertap

Super

Een prachtig product die goed inzetbaar is voor de vervanger van de 0,0% fles. Onze monteurs zullen met vreugde hun alcoholvrij biertje gaan tappen. Hulde aan Heineken(Y)

Heineken BLADE biertap

Zeer goed