BLADE bestelling en bezorging

Dat is mogelijk, maar we benadrukken dat de BLADE en 8 liter fusten zijn ontworpen en bedoeld voor professioneel gebruik en de zakelijke markt.

Je kunt je bestelling betalen met iDeal, creditcard of bankoverschrijving. Als je kiest voor later betalen ontvang je een betaallink per email en kunt deze dan binnen 7 dagen na het plaatsen van de bestelling zelf of door iemand anders via iDeal laten voldoen. Nadat wij het geld hebben ontvangen, zullen wij de bestelling leveren.

Bestellingen die op werkdagen voor 22:00 uur binnen komen worden dezelfde dag nog verwerkt en de volgende dag door PostNL aangeboden. Zodra de zending is overgeleverd aan PostNL zullen zij er alles aan zullen doen om dit daadwerkelijk de volgende dag geleverd te krijgen. Bestellingen die na vrijdag 22:00 uur worden ontvangen leveren we op dinsdag.

Nee, wij hebben geen zelfde dag levering voor BLADE. Als je perse vandaag nog de behoefte hebt aan een BLADE dan is wellicht Heineken NOW iets voor jou. Dit is wel alleen in de Amsterdam beschikbaar.

Voor een extra € 4,95,- bezorgt PostNL je bestelling de volgende dag, mits je bestelling op werkdagen voor 22:00 uur is geplaatst. De andere bezorgoptie is gratis bij een bestelwaarde vanaf € 75,- excl. BTW. Je bestelling zal dan binnen 1 tot 3 werkdagen worden bezorgd.

Vanaf € 75 excl. BTW bieden we gratis bezorging aan, dus als je een BLADE besteld, bezorgen we deze gratis binnen 1 tot 3 werkdagen. Voor kleinere bestellingen of als je je bestelling de volgende werkdag wil ontvangen rekenen wij €4,95 bezorgkosten.

Ja, zodra de bestelling is overgedragen aan Post NL ontvang je per email een verzendbevestiging met een link (Track & Trace code) om je bestelling te volgen.

Ja, de persoon die de levering van BLADE en/of bierfusten accepteert, moet kunnen bewijzen dat hij of zij ten minste 18 jaar oud is door een geldig identiteitsbewijs te tonen (nationale identiteitskaart, paspoort, rijbewijs).

Ja, je kunt meerdere adressen in je profiel opslaan voor eenvoudige bezorging op verschillende adressen in de toekomst.

Nee, we kunnen deze producten niet naar andere landen verzenden. Mocht u toch een BLADE of BLADE fusten in het buitenland willen ontvangen dan verwijzen we u naar onze Europese bestelsite. 

Met de BLADE klantenservice op 088 - 43 43 288 of via service@blade.nl

Nee, op zon- en feestdagen sluiten wij zelf ook de BLADE aan!

Het komt eigenlijk nooit voor, maar mocht jij nou net de pechvogel zijn waarbij er iets mis is gegaan met de bestelling dan lossen we dat graag samen zo snel mogelijk met je op. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice op 088 – 43 43 288. Indien je met de klantenservice overeenkomt dat er iets retour gestuurd moet worden gestuurd willen we je vragen om het betreffende pakket af te geven bij een PostNL punt ovv Antwoordnummer 16640 4780WS Moerdijk. Let op: Retourzendingen die niet zijn aangemeld kunnen niet in behandeling worden genomen.

Nee, we hanteren prijzen zonder BTW omdat deze webshop gericht is op het verkopen aan bedrijven.

Ja je ontvangt de factuur per e-mail nadat u een bestelling heeft gedaan.

Ja natuurlijk, als je morgen je fusten al nodig hebt kan je ook als HEINEKEN klant bij ons bestellen. Let wel op: eventuele afspraken over volumes en kortingen zijn niet van toepassing op bestellingen in de webshop.

★ BLADE Reviews

Wat vinden onze klanten van BLADE?

111 reviews
61%
(68)
34%
(38)
1%
(1)
2%
(2)
2%
(2)
geweldig

lekker, goed, perfect

Top

Licht fruitig toegankelijk biertje met een mooie schuimkraag.

Brand pakket

Top materiaal

doordrinkbaar en toch speciaal

makkelijk in de mond en toch een fijne twist

Prima biertje !